• p01.jpg
  • mt-0086-home-slider1_2017-05-17-13-02-25_2017-06-09-10-20-04.jpg
  • p05.jpg
  • p03.jpg
  • mt-0086-home-slider3_2017-05-17-13-02-35_2017-06-09-10-21-14.jpg
  • p04.jpg

Certyfikat ISO 9001


ISO 9001 jest znane także jako system zarządzania jakością.

Wdrożenie i certyfikacja ISO 9001 w firmie polega na dostosowaniu organizacji w taki sposób, żeby spełniała ona wymagania normy ISO 9001. Nie zawsze chodzi tutaj o jakąś wielką rewolucję, a raczej o dotknięcie kilku ważnych obszarów w firmie.


Przykładowe korzyści wynikające z wdrożenia i certyfikacji systemu zarządzania jakością ISO 9001 to:


  • Możliwość konkurowania na tych samych zasadach, co większe organizacje (np. Zdolność do składania ofert czy kalkulacji cenowych)
  • Doskonalenie funkcjonowania firmy i jej produktywność
  • Większa koncentracja na celach firmy i oczekiwaniach klientów
  • Osiągnięcie i utrzymanie jakości wyrobów i usług po to, żeby spełniały wymagania klientów i ich domniemane potrzeby


Norma ISO 9001 jest obecna w 150 krajach świata, co świadczy o jej skuteczności, jednak tak naprawdę, to skuteczny system zarządzania jakością w firmie nie działa sam z siebie – to wymaga nakładów pracy ze strony danej organizacji. Ciekawą cechą ISO 9001 jest to, że ta norma może być zastosowana zarówno w firmie z branży IT, zakładzie pogrzebowym czy w firmie consultingowej – ISO 9001 pasuje do każdej organizacji. System zarządzania jakością niektórym kojarzy się z ogromem dokumentacji i szafami wypełnionymi po brzegi segregatorami z tą dokumentacją – na szczęście z każdą nową edycją normy dokumentów jest coraz mniej, a na dzień dzisiejszy już nie ma tragedii jeżeli chodzi o ISO 9001.

Certyfikaty branżowe